ماشین ظرفشویی صنعتی
نوشته شده توسط : ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی:

ماشین ظرفشویی صنعتی مورد استفاده برای تمیز است از ظروف غذاخوری پرسلن ، ظروف و کارد و چنگال به صورت خودکار. برخلاف شستشوی دستی ، که برای از بین بردن کثیفی به شدت به شستشوی فیزیکی متکی است، ماشین ظرفشویی مکانیکی با پاشیدن آب داغ، معمولاً بین 45 تا 75 درجه سانتیگراد (110 تا 170 درجه فارنهایت)، در ظروف تمیز می شود و دمای پایین تری برای اقلام ظریف استفاده می شود.

مخلوطی از آب و مواد شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی به یک یا چند سمپاش چرخان پمپ می شود و ظروف را با مخلوط تمیزکننده تمیز می کند. این مخلوط برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی دوباره به گردش در می آید. اغلب یک پیش شستشو وجود دارد که ممکن است حاوی مواد شوینده باشد یا نباشد، و سپس آب تخلیه می شود. پس از آن شستشوی اصلی با آب شیرین و مواد شوینده انجام می شود. پس از پایان شستشو، آب تخلیه می‌شود، آب گرم بیشتری با استفاده از یک شیر برقی الکترومکانیکی وارد وان می‌شود و سیکل(های) شستشو شروع می‌شود. پس از پایان فرآیند آبکشی، آب دوباره تخلیه می شود و ظروف با یکی از چندین روش خشک کردن خشک می شوند. به طور معمول یک مایع شستشو ، یک ماده شیمیایی برای کاهش کشش سطحی آب، برای کاهش لکه های آب از آب سخت استفاده می شود. یا دلایل دیگر علاوه بر واحدهای خانگی، ماشین‌های ظرفشویی صنعتی برای استفاده در موسسات تجاری مانند هتل‌ها و رستوران‌ها در دسترس هستند که بسیاری از ظروف باید در آنجا تمیز شوند. شستشو با دمای 65 تا 71 درجه سانتیگراد (149 تا 160 درجه فارنهایت) انجام می شود و بهداشت با استفاده از یک بخاری تقویت کننده که دمای شستشوی نهایی 82 درجه سانتیگراد (180 درجه فارنهایت) را فراهم می کند.

اندازه و ظرفیت

ظرفشویی هایی که در کابینت های آشپزخانه استاندارد نصب می شوند دارای عرض و عمق استاندارد 60 سانتی متر یا 24 اینچ (61 سانتی متر) هستند و اکثر ماشین های ظرفشویی باید در سوراخ هایی با حداقل 86 سانتی متر یا 34 سانتی متر نصب شوند. در (86 سانتی متر) قد. ماشین ظرفشویی صنعتی قابل حمل در عرض های 45 و 60 سانتی متری یا 18 و 24 اینچی (46 و 61 سانتی متری) (با چرخ کن ها و میزهای روی میز متصل هستند. همچنین ماشین ظرفشویی صنعتی در اندازه های مطابق با استاندارد موجود است. ماشین های ظرفشویی صنعتی ممکن است در طرح های استاندارد یا بلند وان عرضه شوند. ماشین‌ ظرفشویی وان استاندارد دارای یک صفحه سرویس در زیر درب ماشین ظرفشویی صنعتی هستند که امکان نگهداری و نصب ساده‌تر را فراهم می‌کند، اما ماشین‌های ظرفشویی وان بلند تقریباً 20٪ ظرفیت بیشتری دارند و به دلیل داشتن درب جلوی مداوم، صدا بهتری کاهش می‌دهند.

استاندارد بین المللی برای ظرفیت ماشین ظرفشویی صنعتی به عنوان تنظیمات مکان استاندارد بیان می شود . ماشین ظرفشویی صنعتی به عنوان بشقاب در ساعت رتبه بندی می شوند. رتبه بندی بر اساس صفحات استاندارد با همان اندازه است. همین امر را می توان در مورد شیشه شوی های تجاری نیز گفت، زیرا آنها بر اساس شیشه های استاندارد، معمولا شیشه های پینتی ساخته شده اند. 

مشخصات ماشین ظرفشویی صنعتی:

ماشین ظرفشویی صنعتی ۱۲۰۰ بشقاب مدل هود Hood گرین و کلین Green & Clean

دو لیتر آب تمیز در پایان چرخه آبکشی استفاده می کند.

دمای شستشو ۸۴ درجه سانتیگراد و فشار توسط گرمکن توکار و پمپ تقویتی شستشو توکار گارانتی شده است.

کارایی یا عملکرد شستشو توسط یک پمپ شستشو قدرتمند kw 0.8 و بازوهای اسپری شستشوی گردان استیلی ضد زنگ واقع در قسمت های بالایی و پایینی تضمین شده است.

ساختار استیل ضد زنگ ۳۰۴ که شامل رویه هود Hood جداگانه ، پنل های بیرونی ، جلو و کناری ، مخزن شستشو ، فیلتر شستشوی اضافی مخزن و بازوهای آبکشی می شود.

دستگاه قادر به تغییر مکان عملیات شستشو از مستقیم تا گوشه می باشد.

دستگاه شامل پمپ تویع کننده مایع جلادهنده است و با شلنگ های منعطف تجهیز شده است.

دارای تنظیم قابلیت ارتفاع میباشد.

در هر چرخه شستشو نیاز به فقط دو لیتر آب دارد بنابراین مصرف کم در انرژی ، آب ، شوینده ها و جلادهنده ها را تضمین می کند.

گرمکن اتمسفری توکار اندازه شده تا آب ورودی را به حداقل ۸۴ درجه سانتی گراد به جهت شستشوی بهداشتی افزایش دهد.

دیگر نیاز به هیچگونه تقویت کننده ای ندارید.

دمای پایدار ۸۴ درجه سانتی گراد صرف نظر از فشار آب شبکه در تمام چرخه شستشو ایجاد می شود.

قفل داخلی حرارتی منحصربه فرد دمای مورد نیاز در هر زمان شستشو و آبکشی را ضمانت می کند.

قابلیت سافت استارت Soft Start به دستگاه افزوده شده است تا محافظت بیشتری از البسه بسیار حساس ارائه دهد.

شستشوی اریب دستگاه را مجهز می کند تا مانع از پر شدن مواد شوینده در آب شستشو یا پاشیده شدن لکه هایی از مواد شوینده بعد از مرحله آبکشی بر روی ظروف تمیز شود ، بنابراین نتایج شستشوی ایده آلی را به همراه دارد.

چرخه ممکن است در هر زمان با بالا بردن هود Hood قطع شود.

طرح بندی

ماشین‌ های امروزی دارای یک درب جلویی کشویی هستند که امکان دسترسی به فضای داخلی را فراهم می‌کند که معمولاً شامل دو یا گاهی اوقات سه قفسه بیرون‌کش می‌شود. قفسه ها را می توان به عنوان سبد نیز نامید. در مدل‌های قدیمی‌تر ایالات متحده مربوط به دهه 1950، کل وان هنگام باز شدن قفل دستگاه باز می‌شد و بارگیری و همچنین برداشتن اقلام قابل شستشو از بالا انجام می ‌شد و کاربر برای برخی از اقلام به اعماق محفظه می‌رفت. یانگستون کیچنز، که کابینت و سینک کامل آشپزخانه را تولید می کرد، یک ماشین ظرفشویی صنعتی به سبک وان ارائه کرد که به یک سینک آشپزخانه معمولی به عنوان یک واحد متصل می شد. اکثر ماشین‌های امروزی امکان قرار دادن ظروف، ظروف نقره، اقلام بلند و ظروف پخت و پز را در قفسه پایینی دارند، در حالی که ظروف شیشه‌ای، فنجان ‌ها و نعلبکی ‌ها در قفسه بالایی قرار می‌گیرند. این ماشین ها برای بارگیری ظروف شیشه ای، فنجان ها و نعلبکی ها در قفسه پایینی طراحی شده بودند، در حالی که بشقاب ها، ظروف نقره و اقلام بلند در قفسه بالایی قرار می گرفتند. این طراحی منحصر به فرد باعث ظرفیت بیشتر و انعطاف بیشتر در بارگیری ظروف و قابلمه ها و تابه ها می شود.

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

پودرهای ماشین ظرفشویی صنعتی دیترمکس با فرمولاسیون پیشرفته، مواد اولیه خارجی با کیفیت بالا، کف کنترل شده، رایحه دلپذیر، شوینده ای پر قدرت است که محافظ ماشین ظرفشویی صنعتی و ظروف شما نیز می باشد.

پودر دیترمکس D1+ مناسب برای هر ماشین ظرفشویی صنعتی با قدرت شویندگی بالا هم در آبهای سختی کم و هم آبهای سنگین و با سختی بالا، ظروف شما را تمیز و درخشان می نماید.

پودر دیترمکس E2 آنزیم دار با قدرت شویندگی فوق العاده بالا مناسب برای انواع ماشین های ظرفشویی. آنزیم های موجود در این پودر که به صورت دانه های رنگی هستند با مولکول های چربی و پروتئین و سایر آلودگیها ترکیب شده و آنها را تبدیل به مولکولهای کوچکتری نموده و باعث تسریع در شستشوی بهداشتی ظروف، قاشق و چنگال و لیوان و … می شود.

قابل ارائه در سطل های  ۱۵ کیلوگرمی و کیسه ۲۵ کیلوگرمی:

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی دیترمکس  E3 با جدید ترین فرمول با دانسیته پایین که نسبت جرم حجمی ۳۰ درصد کمتر از سایر پودرهای بازار دارد حاوی مواد نرم کننده آب ، چند انزیم و معطر با غبار کم و میزان حلالیت کم در آب و نفوذ بالا و چربی زدایی قوی بوده و قابلیت شستشوی تا ۵۰۰۰ بشقاب به ازای هر کیلو گرم ، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

دیترمکس E3 ، با فرمول زیست تخریب پذیر ، کمترین میزان مصرف را دارا بوده و این به معنی آلودگی کمتر آب های زیر زمینی و دوستدار محیط ریست است که هدف عالی دیترمکس بوده و برای این منظور تلاش میکنیم.

نصب ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی ساخت ایرانی از هر لحاظ برای خریدار هم از لحاظ خدمات بهتر است و متفاوت زیادی در کارایی امکانات ندارد.

ماشین ظرفشویی صنعتی با ظرفشور ۱۲۰۰بشقاب نیمه اتوماتیک که همان ۸۵سبد هست.

ما دستگاه های مشابه خارجی را پشت سر گذاشته ایم.

به کار گیری قطعات تمام استیل در تمام اجزای ظرفشوی

تنها دستگاه صنعتی در نوع خود با قابلیت خشک کنی اعجاب انگیز

شستن ، ضد عفونی کردن ، قارچ زدایی ، آب کشی فقط در ۴۰ ثانیه انجام می گرد.

۱۸ دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد

یک سوم مصرف برق نسبت به نمونه های مشابه داخلی و خارجی

یک چهارم مصرف آب نسبت به نمونه های مشابه داخلی و خارجی

یک سوم مصرف پودر نسبت به نمونه های مشابه داخلی و خارجی

بشقاب:

قبل از اینکه ماشین ظرفشویی صنعتی شروع به تمیز کردن ظروف کند، باید مشکلات شیمیایی را با آبی که برای شستن آنها استفاده می کند حل کند . در بسیاری از نقاط، آب است اشاره به عنوان سخت از نظر شیمیایی، این بدان معنی است که حاوی سطوح قابل توجهی از یون های کلسیم و منیزیم محلول است . اینها می توانند منجر به تشکیل رسوب آهک شوند که خبر بدی برای ماشین ظرفشویی صنعتی شماست. ما به نحوه تشکیل رسوبات آهکی و نحوه حذف آن  در گرافیک قبلی نگاه کردیم.

ماشین های ظرفشویی صنعتی از رزین تبادل یونی برای حذف یون های کلسیم و منیزیم از آب استفاده می کنند . رزین تبادل یونی حاوی یون های سدیم است. همانطور که از نام آن پیداست، با عبور آب از آن، یون‌های کلسیم و منیزیم جای خود را با یون‌های سدیم عوض می‌کنند و آب را نرم می‌کنند . عرضه یون های سدیم محدود است، بنابراین هر از چند گاهی باید آن را پر کرد. به همین دلیل است که باید نمک را به ماشین ظرفشویی صنعتی اضافه کنید. افزودن نمک منجر به یون‌های سدیم بیشتر می‌شود که جایگزین یون‌های کلسیم و منیزیم می‌شوند، که سپس شسته می‌شوند.

شوینده ها و قرص های ماشین ظرفشویی صنعتی اغلب حاوی ترکیباتی هستند که به آنها سازنده می گویند. اینها به حذف یون های کلسیم و منیزیم در طول فرآیند شستشو ادامه می دهند. فسفات ها، سیترات ها و پلی کربنات ها یون های کلسیم و منیزیم را متصل کرده و حذف می کنند. استفاده از ترکیبات فسفاته برای این منظور در سال های اخیر به دلیل نگرانی های اکولوژیکی کمتر شده است . یعنی ، آنها می توانند باعث شکوفایی جلبک در آبراه ها شوند که می تواند تأثیرات بیشتری بر اکوسیستم داشته باشد.

پس از آب که به ماشین ظرفشویی صنعتی است ملایم تر شده ، ظرفشویی می توانید شروع. قرص های ماشین ظرفشویی حاوی مجموعه ای از اجزا هستند که به تمیز کردن آنها کمک می کند. برخی از مهمترین آنها سورفکتانت ها هستند. اینها دسته ای از مولکول ها هستند که در بسیاری از محصولات پاک کننده دیگر از جمله شامپوها و شوینده های لباس یافت می شوند . یک سر مولکول های سورفکتانت در آب حل می شود، در حالی که سر دیگر در روغن و گریس حل می شود و به شستن آن کمک می کند . سورفکتانت های غیر یونی اغلب در شوینده های ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده می شوند، زیرا نسبت به انواع دیگر کف کمتری دارند.

ترکیبات قلیایی موجود در مواد شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی نیز برای تمیز کردن مهم هستند. آنها می توانند با گریس واکنش نشان دهند و آن را به ترکیبات محلول تجزیه کنند که شسته می شوند. قلیاها همچنین از خوردگی اسیدی قطعات فلزی ماشین ظرفشویی صنعتی جلوگیری می کنند. علاوه بر این ، قلیاییت مطلوب را برای سایر اجزای مواد شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی برای انجام کار خود تضمین می کنند.

قلیاها در تجزیه رسوبات چربی روی بشقاب ها به خوبی عمل می کنند، اما برای از بین بردن برخی دیگر از لکه ها به آنزیم نیاز داریم. آمیلازها نشاسته را تجزیه می کنند و پروتئازها پروتئین ها را تجزیه می کنند. از آنجایی که آنزیم ها در دمای بالا کار خود را متوقف می کنند، کار خود را در اوایل چرخه ظرفشویی انجام می دهند. بعد از این است که دما افزایش می یابد و نوبت به سایر اجزای تمیز کننده می رسد.

 





:: برچسب‌ها: فروش ماشین ظرفشویی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: